پرسپولیس برازجان
پرسپولیس برازجان
اخبارها و رویدادهای ورزشی شهرستان دشتستان

سهم ورزش اين شهرستان را از اعتبارات استان بوشهر پيگيري مي كنيم
  فرماندار دشتستان گفت: سهم بخش ورزش و ورزشكاران اين شهرستان از اعتبارات استان بوشهر خلي بيشتر ازكه اكنون به اين شهرستان پرداخت مي شود و ما براي مطالبه حق واقعي ورزش دشتستان از اعتبارات استاني پيگيري مي كنيم.
سهم ورزش اين شهرستان را از اعتبارات استان بوشهر پيگيري مي كنيم

غلامحسين خسروي روز دوشنبه در ديدار با اعضاي هيات مديره تيم فوتبال پرسپوليس برازجان افزود: تمام تلاش خود را به كار مي گيريم تا از محل اعتبارات ورزش استان بوشهر براي كمك به تيم هاي راه يافته دشتستاني به سطح مسابقات كشوري سهمي اختصاص يابد.

 

وي اظهارداشت: ورزشكاران افتخار آفرين دشتستاني در رشته هاي مختلف ورزشي در رده هاي استاني و كشوري و جهاني داراي جايگاه ممتازي هستند.

 

خسروي اضافه كرد: به رغم جايگاه ويژه تيم هاي حرفه اي شهرستان دشتستان در ليگ هاي كشوري و استاني اما از لحاظ اعتبارات در مركز استان مورد بي مهري قرار گرفته اند.

 

وي ادامه داد: با اينكه در سطح دشتستان به اجراي پروژه هاي عمراني و زيرساخت هاي ورزشي توجه ويژه ي شده است اما همواره از كمبود اعتبارات جاري در حوزه ورزش بويژه براي تيم هاي ورزشي كه در سطح كشوري داراي رتبه هاي بسيار خوبي هستند، ناراضي هستيم.

 

فرماندار دشتستان گفت: كجاي كشور ديده شده كه يك تيم ورزشي درليگ دسته دو فوتبال كشوري با اعتبار 150 ميليون توماني براي همه اعتبارات و هزينه هاي خود قرارداد، منعقد كند.

 

وي در پايان تاكيد كرد:ه تلاش مي كنيم حق ورزش شهرستان دشتستان را از محل اعتبارات مربوط به ورزش استان بوشهر پيگري كنيم .

 

در اين نشست عباس پايبست رييس هيات مديره باشگاه پرسپوليس برازجان گفت: تيم فوتبال پرسپوليس برازجان يكي از تيم هاي موفق ليگ دسته دوم كشوراست كه در صورت حمايت هاي معنوي و پشتيباني هاي لازم، شايسته حضور در ليگ هاي بالاتراست.

 

وي افزود: حمايت از باشگاه‌هاي ورزشي در رشته‌هاي مختلف در دستور كار مسئولان شهرستان دشتستان قرار دارد و از همه توان و ظرفيت موجود براي رشد و اعتلاي ورزش دشتستان استفاده مي‌كنيم.


فرماندار دشتستان با تاكيد بر لزوم حل مشكلات باشگاه پرسپوليس برازجان خاطرنشان كرد: با انتقال و واگذاري اين باشگاه مخالف هستيم و حمايت لازم را از اين باشگاه به عمل مي‌آوريم تا هواداران اين تيم نگراني نداشته باشند و شاهد رونق و رشد فوتبال در اين شهرستان باشيم.


خسروي تصريح كرد: مبلغ 700 ميليون ريال در سال جاري از طرف فرمانداري به پرسپوليس برازجان كمك مي‌كنيم تا مشكلات اين تيم كاهش يابد و شاهد درخشش اين باشگاه قديمي و مردمي در سطح اول فوتبال باشيم.
در ادامه نماينده دشتستان در مجلس شوراي اسلامي نيز گفت: پرسپوليس برازجان از باشگاه‌هاي باسابقه و موفق كشور است و همه بايد براي شادابي و پويايي اين تيم كمك كنيم.


ايوب پاپري‌مقدم از كمك 250 ميليون ريالي به اين تيم خبر داد و ابراز داشت: اين مبلغ در هفته جاري به اين تيم تزريق مي‌شود.


مدير كل تربيت بدني استان بوشهر نيز با اشاره به حمايت قاطع تربيت‌بدني استان از باشگاه‌ها عنوان كرد: در سال گذشته از تمام نمايندگان استان در ليگ‌هاي مختلف حمايت كرديم و اين روند امسال نيز ادامه دارد.
رضا جمشيدي بيان داشت: به همه باشگاه‌ها بويژه پرسپوليس برازجان به دليل بوميگرايي توجه ويژه داريم و اعتقاد داريم كه اين تيم بايد در برازجان بماند.


وي در پايان اذعان داشت: علاوه بر كمك‌هاي فرمانداري و نماينده مجلس، طي هفته آينده مبلغ 250 ميليون ريال از طرف تربيت‌بدني براي ورورد تيم در مسابقات كمك خواهيم كرد.


در اين نشست اعضاي هيئت‌مديره باشگاه پرسپوليس برازجان نيز به بيان مشكلات خود پرداختند و خواستار حمايت از اين باشگاه مردمي شدند.

 

منبع خبر:خبرگزاری فارس


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 22 تير 1390برچسب: مخالفت فرماندار دشتستان با واگذاري امتياز پرسپوليس برازجان, توسط احمد احمدي